• Bekroond product!
Harman/Kardon

Omni 10

Details

Draadloze HD-luidspreker

€ 199,00199.0 per stuk
Product Actions
Add to cart options

Dit product is momenteel niet beschikbaar

Streaming Music Partners

Deezer Qobuz Tidal Tidal
Wireless room-filling sound at the touch of a button

De Harman Kardon Omni 10 is een geheel draadloos HD-audiosysteem. Het vult uw kamer met helder geluid dankzij de expertise van Harman in audiotechnologie. Muziek is altijd en overal in uw huis beschikbaar. Meerdere luidsprekers installeren en genieten van draadloos geluid met een druk op de knop. Verschillende muziek in verschillende kamers afspelen of hetzelfde nummer in uw hele huis streamen in de party-modus. Onze App en Bluetooth-functie geeft u naadloos toegang tot alle muziek van uw telefoon of uw favoriete Apps.

Omni App
Artikel# HKOMNI10WHTEU

Device Compatibility

Bluetooth Yes

Algemene specificaties

Transducers 1 x 90mm woofer, 1 x 35mm tweeter
Rated Power 1 x 25W for woofer; 1 x 25W for tweeter
Bluetooth Transmitter Frequency Range 2402 − 2480MHz
Bluetooth Transmitter Power less than 4dBm
Bluetooth Transmitter Modulation GFSK, 3.14/4 DQPSK, 8DPSK
2.4G Wi-Fi Transmitter Frequency Range 2412 − 2472MHz
2.4G Wi-Fi Transmitter Power less than 20dBm (EIRP)
2.4G Wi-Fi Modulation OFDM, DSSS, DBPSK, DQPSK, CCK, 16QAM, 64QAM
2.4G Wi-Fi Network Compatibility IEEE 802.11b/g/n
Weight (g) 1340
Power consumption in sleep mode 2.43 Watts/Hour
Note - The HK Omni 10 is intended to be used for streaming music via Bluetooth and Wi-Fi technology. This product is designed to be instantly on and ready to play music at a moment's notice. The HK Omni 10 is in compliance with the European Union energy legislation. It will enter into sleep mode (networked standby) after 10 minutes without operation, after which it can be re-activated via Bluetooth or Wi-Fi. Yes

Audio Specifications

Frequency Response 52Hz - 20kHz @-6dB
Signal-to-Noise Ratio >80dB

Dimensions

Width (mm) 181
Width (in) 7-1/8
Depth (mm) 159
Depth (in) 6-1/4
Height (mm) 166
Height (in) 6-9/16
Klik hier voor de complete lijst van specificaties van dit product

Spec Sheet (NL)

1 MB

Spec Sheet (EN)

767 KB
  • Snelstartgids
  • Omni 10 Draadloze HD-luidspreker
  • Regionale voedingskabel(s)
  • Voeding
  • Veiligheid & Garantiekaart

Gisteren een Omni 10 gekocht en vandaag aan het uittesten. Is het normaal dat je het geluid niet kunt regelen met de volumeknoppen op het toestel zelf als je luistert via bluetooth-verbinding. Werken dus de volumeknoppen niet bij een bluetooth verbinding

Gevraagd door: Gille5
Goedemiddag, Bedankt dat je hier contact met ons hebt opgenomen. Het is afhankelijk van het mobiele apparaat welke je gebruikt om via Bluetooth te verbinden. Met alle iOS apparaten werkt dit altijd. Met sommige Android apparaten merken we dat dit niet altijd werkt. Dit ligt niet aan de Omni speaker, maar aan het mobiele apparaat. Mocht je meer informatie nodig hebben, dan kan je ons altijd een email sturen op customer.support@harman.com
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-03-21

Hallo. Kunnen twee van deze Omni 10s fungeren als draadloze rear speakers in een home cinema opstelling? Klopt het dat ik de H&K Adapt kan verbinden met de AVR receiver? en op party mode alles tegelijk gebruik? Dank u wel alvast!

Gevraagd door: Rikkkk
Hallo, Bedankt voor je vraag en jouw interesse in onze producten. Als de AVR over een analoge audio-uitgang beschikt op het achterpaneel, het zou wel mogelijk kunnen zijn om de Adapt daarop aan te sluiten en de HK Controller app te gebruiken om jouw home cinema systeem uit te breiden met twee Omni 10 luidsprekers. Echter aangezien het signaal twee keer verwerkt zal worden, zullen er ook geluidsvertragingen ontstaan. Een manier om dit te voorkomen is als de AVR analoge audio-ingangen heeft waarop de Adapt aangesloten kan worden en de AVR wordt dus een deel van de Omni opstelling - zichtbaar en bestuurbaar in de HK Controller app. In dit geval is de Party Mode wel een goede optie om muziek vanaf jouw smartphone bijvoorbeeld te laten afspelen via de Omni's en de luidsprekers die aangesloten zijn op de AVR. Het zou verder misschien de moeite waard kunnen zijn om de Omni's en de Adapt via een dealer te kopen die de mogelijkheid biedt om producten te retourneren als ze niet aan jouw verwachtingen voldoen. We bieden zelfs wel deze optie voor bestellingen geplaatst op onze website: http://www.harmankardon.nl/returns.html Mocht je nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met onze helpdesk op te nemen.
Beantwoord door: Laura B
Datum plaatsing: 2016-11-20

Beste kun je op de Omni 10 de google chrome adio cast gebruiken? En zo nee, gezien de slechte performance van de HK software (hoe kan ik deze omzeilen)

Gevraagd door: cuita13
Dag, Dank voor uw vraag. U kunt een Google Cast Audio dongle gemakkelijk aansluiten op de AUX IN connector van de OMNI speaker. Let op dat, als u verscheidene Omni luidspreker heeft, wordt het geluid niet automatisch gesynchroniseerd tussen de luidspreker waarop u de dongel heeft aangesloten en die andere. U dient het volume handmatig aan te passen, hetzij middels de Controller App of met behulp van de volume knoppen op de luidsprekers. Mocht u andere vragen hebben, neem gerust contact op met ons ondersteuningscentrum. Met vriendelijke groet,
Beantwoord door: Adrian2
Datum plaatsing: 2016-09-20

Is dit product compatible met Apple MacBook?

Gevraagd door: Swallowgirl1991
De Omni 10 is compatible met Apple Macbook over bluetooth. Het is compatible met elk apparaat wat A2DP over bluetooth ondersteunt of als je een kabel wenst te gebruiken dan is het compatible met elk apparaat met een analoge uitgang.
Beantwoord door: Andrei
Datum plaatsing: 2016-07-16

Ik heb in de winkel 3 omni 10 staan. Het werkt super alleen worden de nummer steeds 2 keer afgespeeld. Ik gebruik de HK controller app en dan mix radio. Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? 

Gevraagd door: Harderwijk
Hi, Zou je hiervoor wellicht contact op kunnen nemen met onze Support afdeling, dan helpen we je hier graag mee verder. Wij zijn te bereiken op 020-5630878, of stuur ons even een email op customer.support@harman.com Mvg Kay
Beantwoord door: Kay1
Datum plaatsing: 2016-02-26
  • y_2017, m_3, d_24, h_22CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_1.0.0
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_5
  • loc_nl_NL, sid_omni10, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon
Delen