Een order retourneren

Problemen met een product?

We zien graag dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom kunt u online rechtsreeks bij ons gekochte producten 30 dagen lang evalueren.

Let op: dit geldt alleen voor producten aangekocht via HarmanKardon.com. Bij aankopen via een andere (web)winkel volgt u de procedure die deze winkel hanteert.

Bekijk voor de zekerheid eerst onze FAQ and support materialen om er zeker van te zijn dat u niet nodig een product retourneert. Of neem contact op met onze support. Is het nodig om uw product te retourneren? Volg dan de stappen hieronder.

  1. Selecteer Order status en vul volgende informatie in: bestelnummer, achternaam en postcode.
  2. Hier zie je de volledige bestelling en kun je de details van bestelling nakijken.
  3. Kies retour voor teruggave en selecteer alle producten dat je wenst te retourneren.

Geen antwoord gevonden?

Aanstaand weekend, 16 & 17 september, zal onze klantenservice gesloten zijn. Maandag 18 september zijn wij weer bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

Bel ons

Spreek met een product expert

Bel ons nu op: +31 207960986
Telefoon & Chat Ondersteuning:
Maandag - Vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag - Zondag: 10:00-16:00

Onze telefonische ondersteuning is op dit moment gesloten. Gebruik de e-mail functie of bel ons tijdens de openingstijden: +31 207960986

Telefoon & Chat Ondersteuning:
Maandag - Vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag - Zondag: 10:00-16:00


Stuur een e-mail

365 dagen per jaar

Wij reageren binnen 1 werkdag
 

Stuur een e-mail naar customer support

Chat met ons

Telefoon & Chat Ondersteuning:
Maandag - Vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag - Zondag: 10:00-16:00

Onze vriendelijke product specialisten staan klaar om u te helpen. Chat nu met ze.

Chat nu